david-en-nicole.reismee.nl

Laatste halte: Egypte

Sinds gisteren zijn we in Dahab, Egypte. Het is hier enorm ontspannen. Even bijkomen van het reizen. Vandaag hebben we onze eerste duik gemaakt. In de planning staat nog een duik waarbij een deel van de reis met kameel afgelegd moet worden. Overmorgen duiken we naar de 'Thistlegorm', een schip dat is gezonken in de Tweede Wereldoorlog. De tanks schijnen nog op het dek te staan. We zijn benieuwd.

Daarna naar Cairo voor een paar dagen.

Vaders en moeders: geen reden om ongerust te zijn als we geen verhalen of foto's meer plaatsen. De rest vertellen we thuis...

Reacties

Reacties

Corinne

Hee N&D!
Dank voor jullie kaartje, leuk!

Nicole, ik hou me zeker aanbevolen voor een stedentrip naar Tel Aviv.
Geniet nog even van de laatste dagen...

Tot snel, XC

Antonia

Jammer dat het voorbij is, ik vond het zo interessant, zelf denk ik niet dat ik daar ooit kom, daarom was het juist zo mooi, dat jullie me alles lieten zien en mee genieten en nu...

dromen van de volgende vakantie ?? met de kerst ??

dank jullie wel.

Lotte en Jaap

Bedankt,wij brengen Alfi as zondagavond na het eten weer bij jullie thuis.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!